Zamolba za prestanak pohađanja nastave izbornog predmeta.
Potvrda o statusu redovitog učenika
Socijalni program Grada Rijeke
Zakon o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (pročišćeni tekst)
Pravilnik o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi
Pravilnik o kriterijima za izricanje pedagoških mjera
PRAVILNIK O ORGANIZACIJI RADA I SISTEMATIZACIJI RADNIH MJESTA (8.10.2024.)
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Učenici IV. b razreda sa svojim učiteljicama, u petak, 6. listopada 2017. bili su na terenskoj nastavi u Zagrebu, glavnom gradu naše domovine. Vidjeli su i saznali koja važna obilježja čine Zagreb glavnim gradom.
Posjetili su Muzej iluzija, u kojem ništa nije onako kako izgleda i prošetali najduljom zagrebačkom ulicom, Ilicom. Uspinjačom su stigli do kule Lotrščak gdje je smješten Grički top. Na Markovom trgu vidjeli su Crkvu sv. Marka, jedan od najstarijih građevnih spomenika grada Zagreba te zgrade Vlade Republike Hrvatske i Hrvatskog sabora. Kroz Kamenita vrata, jedan od simbola grada, prošetali su do tržnice Dolac, Trgom bana Josipa Jelačića, a potom obišli i Zagrebačku katedralu, jedan od vrjednijih spomenika hrvatske kulturne baštine.
Poslijepodne su proveli u Zoološkom vrtu u Maksimiru. Posjet zoološkom vrtu započeo je vrlo poučnom i zanimljivom radionicom o životinjama, nastavio se obilaskom i promatranjem brojnih životinja, a završio posjetom suvenirnici.
U Rijeku su se vratili u dobrom raspoloženju i s lijepim uspomenama.
Tekst: Davorka Grdić