Zamolba za prestanak pohađanja nastave izbornog predmeta.
Potvrda o statusu redovitog učenika
Socijalni program Grada Rijeke
Zakon o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (pročišćeni tekst)
Pravilnik o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi
Pravilnik o kriterijima za izricanje pedagoških mjera
PRAVILNIK O ORGANIZACIJI RADA I SISTEMATIZACIJI RADNIH MJESTA (8.10.2024.)
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
U sklopu nastave Prirode i društva te u svrhu realizacije razrednog projekta „Ja sam turistički vodič“, učenici 3.b razreda u pratnji razredne učiteljice uputili su se u središte grada.
Cilj je bio upoznati se s nekoliko kulturno-povijesnih spomenika grada.
Učenici su vrlo ozbiljno pristupili zadatku. „Turistički vodiči“ su upoznali svoje prijatelje s važnijim zgradama u središtu grada, a ostali učenici koji su imali ulogu turista, fotografirali su kulturno-povijesne spomenike i snimali izlaganja svojih prijatelja.
Po povratku u učionicu, učenici su oslikali tušem i akvarelom kulturno-povijesne spomenike s kojima su se upoznali toga dana.
Vrijedni fotografi bili su: Martina Keser, Teo Kranjčec, Marina Maglić, Fran Petrović, Gabriel Topić i Patrik Uršić.
Tekst: Snežana Kranjec